مجله IEEE Intelligent Systems
۱۰ شهریور ۱۳۹۸
مجله IEEE Women in Engineering
۱۶ شهریور ۱۳۹۸

مزایای انتشار مقالات در IEEE Access

اعلام سریع آخرین پیشرفت‌ها به تعداد وسیعی از مخاطبان

– در 4 تا 6 هفته نویسنده یک مقاله چاپ‌شده شوید (به‌طور معمول).

– به کمک IEEE به میلیون‌ها کاربر جهانی از طریق کتابخانه دیجیتال دسترسی پیدا می‌کنید.

توجه: نویسندگانی که از بودجه تحقیقاتی دولتی یا بودجه اتحادیه دانشگاهی استفاده می‌نمایند و ممکن است الزامی در انتشار خروجی تحقیقات خود در مجلاتی با دسترسی آزاد داشته باشند، می‌توانند در مجله IEEE Access مقالات خود را منتشر نمایند. زیرا IEEE، قراردادهای کپی‌رایت CC-BY را ارائه می‌دهد

* بودجه اتحادیه یا Consortium یک تامین مالی است و برای معاملاتی به کار می‌رود که ممکن است با یک وام‌دهنده انجام نشود و چندین بانک در وام‌دهی و بررسی‌های مربوط به آن سهیم شوند).

** دسترسی آزاد یا Open Access به دسترسی آزاد، نامحدود و رایگان به خروجی‌های تحقیقات مانند کتاب‌ها و مقالات مجلات اشاره دارد.

ارائه مقالات چند رشته‌ای

IEEE Access مقالات چند رشته‌ای و بین رشته‌ای را در تمامی موضوعات مورد علاقه خود می‌پذیرد. این مجله برای مقالاتی که با مجلات سنتی هم‌خوانی ندارد و از طرفی به دنبال اعتبار انتشار در IEEE می‌باشند، مناسب است.

بهره‌مندی از نوآوری‌های مهندسی کاربردی

نویسندگان مجله IEEE Accessبه عنوان رهبران علمی، صنعتی و دولتی در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. این نویسندگان شاید در گذشته مطلبی در IEEE منتشر نکرده باشند اما نیازمند انتشار نوآوری‌هایشان برای استفاده سایر مهندسین هستند.

* R&D یا تحقیق و توسعه به فعالیت‌های نوآورانه‌ای که توسط شرکت‌ها یا دولت‌ها در زمینه توسعه خدمات یا محصولات جدید یا بهبود خدمات موجود انجام می‌شود ، اشاره دارد

الزامات انتشار در دسترسی آزاد (OA)

نویسندگان می‌توانند خروجی تحقیقات خود را در مجلاتی با دسترسی آزاد با کمک بودجه تحقیقاتی دولتی یا بودجه اتحادیه دانشگاهی منتشر کنند. IEEE Access به این دسته از نویسندگان جایگزین مناسبی با پوشش وسیعی از موضوعات و دسترسی آزاد ارائه می‌دهد.

ادغام محتوای چندرسانه‌ای

IEEE Access نویسندگان را به ارسال ویدئو برای انتشار به همراه مقاله در IEEEXplore تشویق می‌کند. ویدئویی که شامل شبیه‌سازی‌ها یا مصاحبه با متخصصان یا هر چیزی که به متن مقاله مرتبط می‌باشد و به روشن شدن آن کمک می‌کند. تمامی اطلاعات چندرسانه‌ای بایستی به همراه متن مقاله جهت داوری و ارزیابی ارسال شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت FAQ مرتبط با IEEE Access بازدید نمایید.

از طریق نظرات با خوانندگان خود ارتباط برقرار کنید

نظرات و سوالات خود در مورد مقالات را از طریق بخش ارسال نظرات در IEEE Access به اشتراک بگذارید. کاربران می‌توانند نظرات، پرسش‌ها ، ویدئوها، تصاویر یا لینک‌ها را به سایر مقالات منتشرشده ارسال کنند.

نمایش کاربرد مقاله و مقالات ارجاع داده شده به آن در IEEEXplore

مترجم: الهه حاجی ملک

دیدگاه ها بسته شده است

همکاری با ما