Mendeley چیست؟
۳۰ آبان ۱۳۹۸
چند توصیه برای نوشتن مقالات علمی
۶ آذر ۱۳۹۸

⁣۱۰ نکته قبل از شروع به کار بعد از تعطیلات

زمان بسیاری را در تعطیلات خود به استراحت طولانی، تماشای برنامه‌های مورد علاقه تلویزیونی و سفر گذرانده‎اید. در اوج خوشی هستید و یک لحظه متوجه می‎شوید که فردا باید روز کاری خود را شروع کنید، عجب حس عجیبی!
این تغییر حالت از تعطیلات به کار ناخوشایند است ولی این حال دیر یا زود اتفاق می‎افتاد. نکاتی را در این مورد ارائه خواهیم کرد تا با آن روزهای کاری آرامی را بعد از تعطیلات شروع کنید.

۱- میز و فضای کاری خود را مرتب کنید.
۲- پیام‎ها و ایمیل‎های خود را بازنگری کنید.
۳- نگاه کلی به تقویم کاری خود داشته باشید.
۴- ایمیل‎ها و پیام‎های خود را بر اساس اولویت طبقه‌بندی کنید نه تاریخ.
۵- فهرست اولویت‎بندی‎شده‌ کاری خود را تهیه کنید.
۶- تک تک به سراغ کارها بروید.
۷- تمام حواس‌پرتی‌های غیر ضروری را حذف کنید.
۸- برنامه‎ای برای لذت از اولین روز کاری خود بچینید.
۹- به موقع کار خود را به اتمام برسانید و به منزل برگردید.
۱۰- برای روز اول کاری به خود سخت نگیرید.

ادامه مطلب را اینجا مشاهده نمایید.

مترجم: محمدحسین بابایی

دیدگاه ها بسته شده است

همکاری با ما