مجله IEEE Potentials
۳ دی ۱۳۹۸
نشریه IEEE Transactions on Education
۹ دی ۱۳۹۸

نشریه IEEE Spectrum

نشریه تخصصی IEEE Spectrum به وب‌‌سایت IEEE، بزرگترین سازمان حرفه‌ای جهان در حوزه مهندسی و علوم کاربردی، اختصاص دارد. خط مشی آن، اطلاع‌رسانی به بیش از 400000 عضو را در مورد روند اصلی و تحولات در فن آوری، مهندسی و علم می‌باشد. وبلاگ‌ها، پادکست‌ها، اخبار، داستان‌های تصویری، فیلم‌ها و اینفوگرافیک‌های تعاملی به بازدیدکنندگان آن توضیحاتی روشن در مورد مفاهیم و تحولات نوظهور به همراه جزئیات ارائه می‌دهند که در جای دیگری با این کیفیت یافت نمی‌شوند. IEEE Spectrum در ژانویه سال 1964 به عنوان نماینده مهندسی برق شروع به انتشار کرد. این نشریه شامل مقالاتی بررسی شده‌است که موضوعات تکنولوژیکی و علمی تأثیرگذار بر کسب و کار و جامعه را شامل می‌شود. همچنین اطلاعات مربوط به مهندسی برق و الکترونیک، مکانیک و مهندسی عمران، علوم کامپیوتر، زیست شناسی، فیزیک و ریاضیات را نیز داراست.
به عنوان یک نشریه عمومی، تلاش می‌شود تا مقالات آن برای غیر متخصصان نیز قابل استفاده باشد. هرچند فرض بر آن است که خواننده از پیشینه مهندسی بهره می‌برد. سالانه، دوازده نسخه از این نشریه منتشر می‌شود و میان بیش از 380،000 مهندس در سراسر جهان توزیع می‌گردد به طوری که یکی از نشریه‌های علمی و مهندسی پیشرو محسوب می‌شود.
ارسال مقالات به IEEE Spectrum دارای عموم آزاد است. افراد و شرکت‌ها می‌توانند که موارد خود را با حق انحصاری IEEE در منابع خود بدون اجازه صریح نمایه کنند.

ادامه مطلب را اینجا مشاهده نمایید.

مترجم: حسین شیروانی

دیدگاه ها بسته شده است

همکاری با ما