گواهی شرکت‌کنندگان در وبینارهای بخش ایران IEEE
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
حمایت مالی بخش ایران از شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی IEEE
۳ مهر ۱۳۹۹

ثبت رویداد در IEEE Day 2020

عجیب نیست که رویداد IEEE Day، به‌عنوان جشن سالیانه آغاز IEEE، در سال جاری به‌گونه‌ای متفاوت برگزار شود. به‌واسطه همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جهان، تمامی گردهمایی‌های حضوری برای حفظ سلامت اعضا و خانواده آن‌ها به‌طور موقت منحل‌شده‌است. با این وجود، امکان برگزاری این رویداد هم‌چنان وجود دارد. به‌شرطی که کمی خلاق باشیم.

با توجه به شرایط موجود، برنامه انتخاب سفیر برای این رویداد در سال جاری وجود نخواهد داشت. با این حال، تمامی بخش‌ها، زیربخش‌ها، مجمع‌های تخصصی، شاخه‌های دانشجویی و گروه‌های وابسته می‌توانند با برگزاری این رویداد به‌صورت مجازی برای افراد یا شرکت‌های حوزه‌های مرتبط با IEEE و معرفی داستان آن، می‌تواند در جذب افراد غیر عضو و تعامل بیشتر آن‌ها با اعضای IEEE کمک کند.

برنامه‌های روز IEEE می‌تواند ارائه‌ها و بحث‌های تخصصی برای چگونگی کمک IEEE به اعضا در این دوران باشد. از تمامی برگزارکنندگان محترم تقاضا می‌شود تا رویداد خود را از طریق آدرس زیر در سایت IEEE Day ثبت نمایند. علاوه بر این از تمامی اعضا تقاضا می‌شود تا رویدادهای خود را در شبکه‌های اجتماعی پوشش دهند.

با توجه به تلاش IEEE برای توسعه شبکه ارتباطی خود، برنامه تخفیف 30 دلاری در یک دهه گذشته در نظر گرفته شده است و هم‌چنان ادامه دارد. برای استفاده از این تخفیف، تمامی اعضا می‌توانند با دریافت کوپن مربوطه، از مزایای آن استفاده نمایند.

رابط واحدهای سازمانی (OUs) در IEEE برای خاورمیانه، آقای Rayan Hanna با پست الکترونیک hanna.rayan@gmail.com هستند. در صورت بروز هرگونه سوال، می‌توانید با ایشان تماس حاصل فرمایید.

برخی از پیوندهای مهم مرتبط با رویداد:

  • راهنمای ثبت رویداد (اینجا)
  • پیشنهادهای ویژه IEEE Day (اینجا)
  • اسلایدهای معرفی IEEE Day (اینجا)
  • اسلایدهای توسعه عضویت (اینجا)
  • ابزارهای مرتبط با رویداد (اینجا)
  • مرکز تاریخ‌نگاری IEEE (اینجا)

دیدگاه ها بسته شده است

همکاری با ما