گواهی شرکت‌کنندگان در وبینارهای بخش ایران IEEE
۲۷ شهریور ۱۳۹۹
حمایت مالی بخش ایران از شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی IEEE
۳ مهر ۱۳۹۹

چگونه عضو IEEE شویم؟

در صورتی که برای اولین بار است که می‌خواهید در سایت IEEE عضو شوید در ابتدا باید در سایت www.ieee.org یک حساب کاربری ایجاد نمایید. برای این کار ابتدا وارد سایت شده و در قسمت بالا سمت راست بر روی Create Account کلیک نمایید.

 

در صفحه باز شده فیلدهای موردنیاز را پر کرده و پس از موافقت با قوانین IEEE بر روی گزینه Create Account کلیک نمایید.

 

پس از این مرحله باید مشخصات شما در بالای سایت سمت راست نشان داده شود. دقت کنید که در این حالت مقدار Cart شما برابر با صفر است. به منظور ثبت نام نهایی، بر روی دکمه Join IEEE  کلیک نمایید.

 

در صفحه باز شده، اگر دانشجو هستید بر روی گزینه Join as a student کلیک کرده در غیر اینصورت بر روی Join as a professional کلیک نمایید. در اینجا ما به عنوان دانشجو ادامه­ی مسیر را پیگیری می‌نماییم.

 

در این صفحه تمام فیلدهای مورد نیاز را با توجه به موارد خواسته شده پر کرده و در انتها بر روی دکمه Save کلیک کرده و سپس Proceed to ckeckout را انتخاب نمایید.

 

اگر برای اولین بار است که از سایت پرشین دانشجو استفاده می‌نمایید لازم است، همانند ثبت نام در سایت IEEE، در این سایت نیز ثبت نام نمایید. برای این کار بر روی گزینه ورود/عضویت در سمت راست و بالای سایت کلیک نمایید.

 

پس از دریافت ایمیل فعال‌سازی اکانت شما در سایت پرشین دانشجو، با اطلاعات ثبت شده وارد سایت نامبرده شوید و مراحل زیر را برای پرداخت ریالی معادل 27 دلار آمریکا برای عضویت سالیانه در IEEE طی نمایید.

ابتدا وارد صفحه نخست سایت شده و در انتهای صفحه بر روی گزینه ثبت نام و عضویت در IEEE کلیک نمایید. در صفحه باز شده ابتدا بر روی افزایش موجودی کلیک کرده و حساب خود را به اندازه 27 دلار شارژ نمایید. در مرحله بعد به همین صفحه مراجعه کرده و گزینه پرداخت را انتخاب نمایید.

در صفحه باز شده دقت نمایید که تمام اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید. همچنین در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبوری را که در مرحله اول ثبت نام در سایت IEEE وارد کرده‌اید را در اینجا وارد نمایید تا سایت پرشین دانشجو بتواند به حساب کاربری IEEE شما دسترسی داشته و مبلغ مورد نیاز برای عضویت شما در IEEE را پرداخت نمایید. پس از پرکردن تمام کادرهای موردنیاز در این صفحه بر روی گزینه “ادامه-پرداخت” کلیک نمایید. در این مرحله حتماً اطلاعات وارد شده را بار دیگر بررسی نموده تا از صحت و سقم آن مطمئن شوید. در صورت اطمینان از صحت تمام اطلاعات وارد شده بر روی گزینه “ادامه-پرداخت” کلیک نمایید.

پس از انتخاب گزینه مذکور، سیستم به صورت خودکار شروع به پرداخت هزینه موردنظر می‌کند. این امر در کمتر از 5 دقیقه صورت می‌پذیرد. شایان ذکر است که تا اتمام مرحله پرداخت لطفاً صفحه پرداخت را نبندید.

در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت پیغام زیر نشان داده می‌شود.

 

در این حالت تمام مراحل عضویت سالیانه شما در انجمن جهانی IEEE انجام شده است و شما می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

گرداورنده: دانش امانی

دیدگاه ها بسته شده است

همکاری با ما