آموزش عالی در جهان پس از کروناویروس
۱۲ مهر ۱۳۹۹
داشبورد ریسک، کمک به سیستم قدرت برای مدیریت منابع تجدید‌پذیر
۱۸ مهر ۱۳۹۹

بررسی توسعه‌دهندگان 2020 Stack Overflow

در فوریه 2020، تقریبا 65000 توسعه‌دهنده اعلام کردند که چگونه می‌آموزند، سطح خود را ارتقا می‌بخشند، از چه ابزاری استفاده می‌کنند و چه می‌خواهند.

امسال، ما بر جستجوی نمایش متنوع در حین درخواست برای رتبه‌بندی اطلاعات از فناوری‌ها و حرکت به سمت پرسش‌هایی که به ما کمک می‌کند تا انجمن  Stack Overflowرا برای هرکس که کدزنی می‌کند بهبود دهیم؛ تمرکز کردیم. تقریبا برای یک دهه، بررسی توسعه‌دهندگان سالانه Stack Overflow، افتخار بزرگترین نظرسنجی از افرادی که در سراسر جهان برنامه‌نویسی می‌کنند، را داشته است. امسال، به جای اینکه هدف بزرگترین بودن را داشته باشیم؛ تصمیم گرفتیم که نظرسنجی ما نمایانگر تنوع برنامه‌نویسان در سراسر جهان باشد. همانطور که گفته شد، بررسی هنوز بزرگ است. نظرسنجی امسال از سوی نزدیک به 65000 نفر انجام شده است.

در ادامه مطلب می‌توانید راهکار Stack Overflow را برای دستیابی به این مهم مطالعه کنید. همچنین نتایج کلیدی این نظرسنجی در راستای محبوب‌ترین فناوری‌ها، محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی، ابزارها و محیط‌های توسعه، برترین فناوری‌ها از نظر درآمدی، فناوری‌های مرتبط با یکدیگر، راهکارهای یادگیری و رفع مشکلات و همچنین ساعات کاری، نوع استخدامی، پراکندگی مکانی، انواع رده شغلی و تخصص، حقوق دریافتی برحسب موقعیت تخصص و زبان مورد استفاده، فاکتورهای مهم کاری از سوی توسعه‌دهندگان و بسیاری اطلاعات جالب دیگر را مشاهده کنید.

ادامه مطلب را اینجا مشاهده نمایید.

مترجم: مرضیه سادات اسماعیلی

دیدگاه ها بسته شده است

همکاری با ما