روش تدوین اسناد کلان راهبردی برای فرصت‌های شغلی، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات
۲۸ فروردین ۱۳۹۹
لغو گردهمایی بخش ایران در حاشیه کنفرانس برق
۲۹ فروردین ۱۳۹۹

پیام بخش ایران در خصوص کروناویروس

اعضای محترم بخش ایران IEEE

با سلام و تقدیم احترام؛

همانطور که مستحضر هستید، بسیاری از کشورهای جهان در حال مبارزه با کروناویروس (کووید-۱۹) هستند و کشور عزیزمان ایران، آسیب‌های جدی به‌لحاظ سرمایه انسانی خود متحمل شده‌است که جبران‌ناپذیر هستند. با این وجود، مقابله با این ویروس به‌عنوان یک عزم ملی و مسئولیت اجتماعی بایستی در زندگی ما جریان داشته باشد. با توجه به ورود کشور به موج جدیدی از همه‌گیری، بخش ایران IEEE که طی این سال‌ها پشتیبان جامعۀ مهندسی کشور بوده‌است، برخود لازم می‌داند تا ضمن تعیین تکلیف فعالیت‌های خود، از کلیه هم‌میهنان عزیز، پیوستن به کمپین #در_خانه_بمانیم را تقاضا کند.

لذا از کلیه اعضای محترم بخش ایران و خانواده مهندسی کشور تقاضا می‌شود از برگزاری جلسات حضوری اجتناب و مطابق با روال یک ماه گذشته، از زیرساخت موجود برای برگزاری جلسات به صورت غیرحضوری و برخط اقدام نمایند. در این راستا، با توجه به اطلاعیه وزارت کشور و ستاد مقابله با کرونا، برگزاری کلیه کنفرانس‌های مورد حمایت بخش ایران تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد و یا در صورت اعلام کمیته اجرایی کنفرانس، به‌صورت برخط و غیرحضوری برگزار خواهند شد. توصیه می‌شود، اخبار مربوط به هریک از کنفرانس‌ها را از طریق وبگاه رسمی آن پیگیری نمایید.

فعالیت کلیه کمیته‌های بخش ایران مطابق با یک ماه گذشته به‌صورت غیرحضوری ادامه خواهند یافت و بنابراین ضمن تقاضا از کلیه عزیزان مبنی بر عدم مراجعه حضوری به دفتر بخش ایران، خواهشمند است درخواست‌ها و سوال‌های موجود را صرفاً از طریق مکاتبه با کمیته مربوطه (مندرج در صفحه هر کمیته در وبگاه رسمی بخش ایران (ieee.org.ir) مطرح نمایند. هم‌چنین، اعضای محترم می‌توانند در خصوص سوال‌های عمومی با بخش ایران آی‌تریپل‌ای (office@ieee.org.ir) مکاتبه نمایند.

علاوه بر این، با توجه به طرح حمایتی بخش ایران از ایده‌های مرتبط با محافظت از کروناویروس، تقاضا می‌شود تا ضمن مراجعه به صفحه اختصاصی مرتبط با کروناویروس در وبگاه رسمی مجله پرتو بخش ایران به آدرس blog.ieee.org.ir/coronaevent و مطالعه ضوابط رویداد «مقابله با کرونا عزمی ملی-مذهبی می‌طلبد»، این انجمن را در حل مشکل هرچه سریع‌تر این چالش ملی و جهانی یاری نمایید.

لازم به ذکر است که بسیاری از امکانات آموزشی و حرفه‌ای در سطح جهانی به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته‌است تا کمک حداکثری به دورکاری و ایجاد فاصله اجتماعی صورت گیرد. برای اطلاع بیشتر از این امکانات می‌توانید به سایت بخش، انجمن و به blog.ieee.org.ir مراجعه نمایید. برای نمونه آی‌تریپل‌ای مجموعه امکانات خود برای اعضاء را در صفحه مقابل لیست کرده‌است.

ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه اعضای محترم بخش ایران، از صبر و بردباری عزیزان در این دورۀ سخت کمال تشکر و سپاسگزاری به‌عمل می‌آید. مجدداً از حمایت همیشگی و بی‌دریغ بزرگواران در تحقق اهداف این انجمن قدردانی می‌شود.

هادی مرادی،

رئیس بخش ایران IEEE

دیدگاه ها بسته شده است

همکاری با ما